
ANUNȚ ACHIZIȚIE DIRECTĂ
MIHAMOD OPTIM ACCOUNTING SRL
Vă invită să participați la procedura de achiziție directă pentru domeniu si gazduire domeniu
din cadrul proiectului DIGITALIZAREA MICROÎNTREPRINDERII MIHAMOD OPTIM ACCOUNTING SRL, nr. de ordine 7126.1/i3/c9/ din 30.04.2025 finanțat prin apelul
DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE finantat prin PNRR
| Nr.crt. | Denumire produs | Cantitate | Valoare totală
LEI fără TVA |
| 1 | Domeniu si gazduire domeniu pe o perioada de 48 de luni
Serviciul va consta in alegerea numelui pentru site, serviciu de gazduire pentru 48 de luni, adaptat nevoilor web site-ului dezvoltat. |
1 buc | 4.960,24 |
Date suplimentare:
Județ implementare: Ilfov
Localitate implementare: Oraș Bragadiru, str. Parfumului, nr. 19, vila 4, camera 1, Județul Ilfov.
Detalii transmitere oferta: Ofertele pot fi depuse la sediul nostru din Oraș Bragadiru, str. Parfumului, nr. 19, vila 4, camera 1, Județul Ilfov sau se vor transmite in format electornic, semnate cu semnatura electronica a reprezentantului legal al ofertantului, la adresa de mail cristina.mihaiasa.conta@gmail.com
Termen limita transmitere oferte: 26.06.2025, ora 14.00
Valabilitate oferta: minim 30 de zile de la data depunerii ofertelor.
Modalitatea de plată: mecanismul Cererilor de transfer
Documentele solicitate a fi depuse:
- Oferta tehnica si financiara din care să reiasă prețul pentru fiecare produs în parte, specificațiile tehnice minime solicitate
- Documente eliberate de Oficiul Registrului Comerțului care să nu fie mai vechi de 30 de zile față de data limită de depunere a ofertelor, respectiv:
- Furnizare informații beneficiari reali de la ONRC
- Certificat constatator din care să reiasă obiectul de activitate specific contractului, acționarul/acționarii și administratorul/administratorii
- Pentru ofertantii straini inregistrati in afara Romaniei se vor depune documente justificative, certificate sau alte inscrisuri eliberate de autoritatea responsabila de datele beneficiarului real din tara ofertantului, precum si obiectul de activitate specific contractului, acționarul/acționarii și administratorul/administratorii, insotite de tratucerea in limba romana, certificata de traducatori autorizati;
iii. Declarația privind evitarea dublei finanțări (Anexa 1)
- Declarația privind conflictul de interese (Anexa 2)
- Declarația privind respectarea principiului DNSH (Anexa 3)
Notă:
- Ofertele depuse la altă adresă sau după data și ora limită de depunere a acestora, conform informațiilor din prezentul anunț sunt respinse.
- Sunt respinse, de asemenea, ofertele care nu conțin toate documentele solicitate, ofertele a căror valoare depășește valoare estimată publicată/serviciu și valoarea estimată totală, precum și ofertele care nu cuprind toate serviciile/produsele solicitate.
Se va încheia contract de servicii domeniu si gazduire domeniu cu ofertantul declarant câștigător.
Date de contact:
Nume si prenume: Mihăiasa Elena-Cristina
Email: cristina.mihaiasa.conta@gmail.com
Telefon: +40 724 362 416
Anexa 1
Ofertant ___________________
(denumire, codul de înregistrare fiscală, adresa)
DECLARAȚIE
privind evitarea dublei finanțări în obținerea și utilizarea fondurilor externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de redresare și reziliență, prin Planul Național de Redresare și Reziliență
Subsemnatul(a), …………………………., posesor/posesoare al/a CI/BI seria ….. nr. ……, eliberat(ă) de …………………………… , în calitate de reprezentant legal al …………………………, cu sediul social în ……………………., cod de înregistrare fiscală ………………………., referitor la procedura de achiziție directă de servicii – domeniu si gazduire domeniu–, derulată de către MIHAMOD OPTIM ACCOUNTING SRL, ca urmare a apelului de proiecte DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMMURILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE și în cadrul Contractului de finanțare 7126.1/i3/c9 din 30.04.2025, pe propria răspundere, sub sancțiunea falsului în declarații, așa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare, și la art. 181 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție, cu modificările și completările ulterioare, declar următoarele:
⇒ ofertantul, ……………………………………, pe care îl reprezint, sau bugetele administrate de aceasta sau în numele ei nu a beneficiat și nu beneficiază în prezent de finanțare din fonduri externe nerambursabile și/sau rambursabile, pentru activitățile specifice care fac obiectul prezentei oferte pentru achiziții;
⇒ nu am cunoștnță de vreo situație de „dublă finanțare”, așa cum este ea definită la art. 9 din Regulamentul (UE) 2021/241al Parlamentului European și al Consiliului din 12 februarie 2021 de instuire a Mecanismului de redresare și reziliență și la art. 191 din Regulamentul (UE, Euratom) 2018/1.046 al Parlamentului European și al Consiliului din 18 iulie 2018 privind normele
financiare aplicabile bugetului general al Uniunii, de modificare a Regulamentelor (UE) nr. 1.296/2013, (UE) nr. 1.301/2013, (UE) nr. 1.303/2013, (UE) nr. 1.304/2013, (UE) nr. 1.309/2013, (UE) nr. 1.316/2013, (UE) nr. 223/2014, (UE) nr. 283/2014 și a Deciziei nr. 541/2014/UE și de abrogare a Regulamentului (UE, Euratom) nr. 966/2012.
De asemenea, declar că informațiile furnizate sunt complete și corecte în fiecare detaliu și înțeleg că Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, coordonatorul de reforme/investiții și autoritatea de audit au dreptul de a-mi solicita, în scopul verificării și confirmării declarației, orice informații suplimentare.
Înțeleg că, în cazul în care această declarație nu este conformă cu realitatea, sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislației penale privind falsul în declarații.
Am luat cunoștință că declarația în fals atrage după sine încetarea contractului de achiziție, precum și obligarea ofertantului pe care îl reprezint la rambursarea sumelor care fac obiectul dublei finanțări și la plata de despăgubiri pentru perioada scursă de la încasarea sumelor până la data descoperirii falsului.
_______________________
(numele și funcția)
______________________
(data și semnătura)
Anexa nr. 2
Ofertant ___________________
(denumire, codul de înregistrare fiscală, adresa)
DECLARAȚIE
privind evitarea conflictului de interese în obținerea și utilizarea fondurilor privind procedurile care se aplică în cazul achizițiilor organizate de către beneficiarii privați pentru atribuirea și gestionarea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări, finanțate din fondurile externe nerambursabile și/sau din împrumuturile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență
Subsemnatul/a ……………………….., CNP ……………………… în calitate de reprezentant legal al………………………………………, referitor la procedura de achiziție de servicii – domeniu si gazduire domeniu- derulată în cadrul contractului / ordinului / deciziei / acordului de finanțare nr. 7126.1/i3/c9 din 30.04.2025, pe proprie răspunde, sub sancțiunea falsului în declarații, așa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr.286/2009 privind Codul penal și la art. 18 indice 1 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție, cu modificările și completările ulterioare, declar următoarele:
– mă oblig ca pe parcursul perioadei de implementare și a perioadei de sustenabilitate aferente contractului / deciziei / ordinului / acordului de finanțare menționat mai sus să nu angajez persoane fizice soț/soție, rude ori afini până la gradul II inclusiv ai acestora și să nu contractez persoane juridice, care au fost implicate în procesul de verificare / evaluare a cererilor de finanțare în cadrul procedurii de selecție și/sau în procesul de monitorizare / verificare / aprobare / plată / rambursare aferente contractului / deciziei / ordinului / acordului de finanțare menționat mai sus. În acest sens mă oblig să solicit o declarație pe proprie răspundere fiecărei persoane pe care urmează să o angajez și să verific lista persoanelor juridice care au fost implicate în procesul de verificare / evaluare a cererilor de finanțare în cadrul procedurii de selecție și/sau în procesul de monitorizare / verificare / aprobare / plată / rambursare aferente contractului / deciziei / ordinului / acordului de finanțare menționat mai sus.
– mă angajez să iau toate măsurile necesare pentru a evita situațiile de natură să determine apariția unui conflict de interese, și confirm că nici la data prezentei și nici înainte cu 12 luni calendaristice față de data prezentei nu cunosc situații în care:
o să existe / să fi existat legături soț/soție, legături de rudenie sau afini până la gradul II inclusiv între structurile acționariatului / administratorii organizației care are calitatea de beneficiar și structurile acționariatului / administratorii operatorilor economici care au calitatea de ofertant / subcontractant / asociat,
o să existe / să fi existat legături soț/soție, legături de rudenie sau afini până la gradul II inclusiv între membrii diferitelor comisii, alte persoane responsabile ale beneficiarului privat și ofertanți / subcontractanți / asociați sau
o să existe / să fi existat situații în care la nivelul ofertantului / subcontractanților / asociaților, administratorilor acestora, să existe persoane fizice sau juridice autonome sau legate între ele, care să dețină individual sau împreună mai mult de 25% din pachetul de acțiuni sau din părțile sociale, la doi sau mai mulți dintre operatorii economici, care au depus oferte distincte la prezenta procedură de achiziție în calitate de ofertant / subcontractant / asociat.
o să existe / să fi existat situații în care beneficiarul privat și unul dintre ofertanți / subcontractanți / asociați să aibă beneficiari real comuni, inclusiv soț/soție, beneficiari reali cu legături de rudenie sau afini până la gradul II, o să se fi dat / primit cadouri sau să fi acordat / beneficiat de alte forme de ospitalitate care excedă ceea ce ar fi obișnuit / modest și pe cale de consecință poate fi considerat a fi un stimulent.
Subsemnatul/a ………………………. declar ca voi notifica imediat beneficiarul, dacă vor interveni modificări în prezenta declarație și în cel mai scurt timp posibil voi lua măsuri pentru remedierea conflictului de interese.
De asemenea, declar că informațiile furnizate sunt complete și corecte în fiecare detaliu și înțeleg că MIPE, coordonatorul de reforme/investiții și Autoritatea de Audit au dreptul de a-mi solicita, în scopul verificării și confirmării declarației, orice informații suplimentare.
Înțeleg că, în cazul în care această declarație nu este conformă cu realitatea, sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislației penale privind falsul în declarații.
_______________________
(numele și funcția)
______________________
(data și semnătura)
Anexa 3
Ofertant ___________________
(denumire, codul de înregistrare fiscală, adresa)
DECLARAȚIE
privind respectarea principiului DNSH – „Do No Significant Harm” în obținerea și utilizarea fondurilor externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de redresare și reziliență, prin Planul național de redresare și reziliență
Subsemnatul/a ……………………….., CNP ……………………… în calitate de reprezentant legal al………………………………………, referitor la procedura de achiziție directă de servicii – domeniu si gazduire domeniu- derulată de către MIHAMOD OPTIM ACCOUNTING SRL în cadrul contractului de finanțare nr. 7126.1/i3/c9 din 30.04.2025, pe propria răspundere, sub sancțiunea falsului în declarații, așa cum este acesta prevăzut la art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările și completările ulterioare, și la art. 181 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție, cu modificările și completările ulterioare, declar următoarele:
– produsele furnizate/serviciile prestate/lucrările executate respectă principiul DNSH, în concordanță cu condițiile incluse în ghidul specific al solicitantului, cu cele precizate la nivelul investițiilor, precum și cu cele enunțate în anexa la Decizia de punere în aplicare a Consiliului de aprobare a evaluării planului de redresare și reziliență al României nr. 12.319/21 ADD, raportat la Comunicarea Comisiei – Orientări tehnice privind aplicarea principiului de „a nu prejudicia în mod semnificativ” în temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare și reziliență (2021/C 58/01), și cu Regulamentul delegat (UE) al Comisiei [C (2021) 2.800/3], în temeiul Regulamentului privind taxonomia (UE) (2020/852);
– produsele furnizate/serviciile prestate/lucrările executate nu prejudiciază în mod semnificativ pe durata întregului ciclu de viață a investiției niciunul dintre cele 6 obiecve de mediu, prin raportare la prevederile art. 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului din 18 iunie 2020 privind instuirea unui cadru care să faciliteze invesțiile durabile și de modificare a Regulamentului (UE) 2019/2.088, respectiv:
- a) atenuarea schimbărilor climatice;
- b) adaptarea la schimbările climatice;
- c) utilizarea durabilă și protecția resurselor de apă și a celor marine;
- d) tranziția către o economie circulară;
- e) prevenirea și controlul poluării;
- f) protecția și refacerea biodiversității și a ecosistemelor.
De asemenea, declar că informațiile furnizate sunt complete și corecte în fiecare detaliu și înțeleg că Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, coordonatorul de reforme/investiții și Autoritatea de Audit au dreptul de a-mi solicita, în scopul verificării și confirmării declarației, orice informații suplimentare.
Înțeleg că, în cazul în care această declarație nu este conformă cu realitatea, sunt pasibil de încălcarea prevederilor legislației penale privind falsul în declarații.
Am luat cunoștință că declarația în fals atrage după sine încetarea contractului de achiziție, precum și obligarea ofertantului pe care îl reprezint la rambursarea sumelor care fac obiectul nerespectării principiului DNSH și la plata de despăgubiri pentru perioada scursă de la încasarea sumelor până la data descoperirii falsului.
____________________
(numele și funcția)
___________________
(data, semnătura)